درخواست پروين از کميته انضباطي پرسپوليس
 
کلبه فراقط!!!
یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, :: 10:52 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

علي پروين از کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس خواست تا به حميد علي‌عسگر تخفيف ويژه بدهد.


   با تصميم ژوزه و رويانيان، سرمربي پرسپوليس و مديرعامل باشگاه، حميد علي‌عسگر به دليل مصاحبه‌هاي اخيرش و سرپيچي از دستورات مربي امروز بايد در کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس شرکت کند، از همين رو علي پروين در تماسي با مسئولان کميته انضباطي و باشگاه پرسپوليس از آنها خواست تا تخفيف ويژه‌اي را براي جريمه علي‌عسگر در نظر بگيرند.


وي گفت: علي‌عسگر جواني کرده و انشاء‌الله در هفته هاي آينده مي‌تواند براي پرسپوليس يک بازيکن دونده و خلاق باشد. اميدوارم که کاري کنيد که او دچار جريمه سنگين نشود.


*همچنين محمد رويانيان مدير باشگاه پرسپوليس امروز در جلسه مديران نمونه در نهاد رياست جمهوري شرکت کرد که در نهايت به عنوان مدير نمونه در ستاد حمل و سوخت انتخاب شد.


وي تقدير‌نامه خود را دريافت و از کليه عوامل اين جلسه تقدير و تشکر کرد.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان